  • Data: 2012-02-27 18:50:22
    Temat: Re: KB nie czyta tego, co do niego ślę?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:jig0g2$2le$1@inews.gazeta.pl...

    > Bo tak naprawdę NATO nie walczy przeciwko Rosji, ale przeciwko
    > debilnym ustrojom zniewolonym przez... No właśnie -- prze kogo?
    > Ja mówię, że przez religię.

    Ateista rzekłby, ze to religia jest debilna a nie ustroj.
    Ja rzekne tylko, ze NTG co do takich dywagacji ;)
    wiec dodam ze np. w Serbii placilem bez problemu karta
    w sklepie na totalnym zadupiu (ku mojemu zdziwieniu) w Chorwacji bardziej
    oplacalo sie
    wybierac kase z bankomatu niz kupowac kuny w PL w kantorze czy wymieniac
    euro,
    a w Czarnogorze to bez znaczenia (najlepiej karta dowiazana do r-ku w euro)
    ... do Albani nie dotarlem - a przynajmniej do ichniejszej cywilizacji (jak
    dotad)
    ale bylem blisko ;) a w Bosni kupowalem tylko paliwo i spalem 1 noc po
    drodze w motelu
    za 15 euro od 3 osob :D

    Pozdro