  • Data: 2009-08-19 23:14:06
    Temat: Re: KK Alior - płatność online - znowu nie działa
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora

    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Czy ktoś ma jeszcze problemy z płatnością KK Alior w zagranicznych
    > sklepach wysyłkowych ?

    Zadzwoń do nich, miałem tak, że Alior zablokował mi kartę, bo
    zobaczył 'podejrzane transakcje', pisałem o tym jakiś miesiąc
    temu. Podobno nie mogli się ze mną skontaktować (raczej nie próbowali),
    więc kartę zablokowali, gdy zadzwoniłem, powiedzieli że już jest
    odblokowana. Nie chcieli powiedzieć jakie to transakcje.

    a.