  • Data: 2009-08-20 19:34:31
    Temat: Re: KK Alior - płatność online - znowu nie działa
    Od: Michal <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    MK pisze:
    > "Michal" <m...@n...org> wrote in message

    > A jakiej funkcjonalnosci brakuje?

    - Sumowanie operacji bieżacych na karcie
    - Podgląd blokad (i ich sumowanie)
    - Brak rozgraniczenia na zestawieniu (na wyciągu CHYBA jest) czy
    transakcja w necie czy w terminalu

    Wyższa szkoła jazdy, ale rzeczy jednak obecne w innych bankach:
    - Ustawianie limitów autoryzacyjnych
    - Podstawowy chociaż system wniosków i dyspozycji (np zwiększenie limitu)
    - Brak możliwości definiowania przelewów z karty z poziomu neta
    (dyktowanie nrów rachunku konsultantowi to jest jakaś paranoja)

    Pochwalić bank w całości należy za (wyszczególniam to, czym Citi się
    wyróżnia na rynku):
    - Możliwość bezprowizyjnego płacenia rachunków kartą (i to jest chyba
    rozwiązanie unikatowe jak na PL)
    - Całkowicie bezproblemowe postępowanie przy zmianie typu karty (jeden
    telefon i czysta formalność), cyklu rozliczeniowego, adresów.
    - Możliwość rozbijania transakcji na raty (jednak raty niekorzystne np w
    porównaniu do Polbanku- no ale są no i może być też w razie potrzeby
    więcej rat)
    - Czasowe zwiększanie limitu (podobno dobrze działa- ja nigdy nie
    prosiłem i nie miałem potrzeby), generalnie bardzo elastyczna i
    bezproblemowa obsługa, zwalnianie z opłat rocznych
    - Bezpłatne wydawanie innych i tych samych kart- chodzi o duplikaty
    wszelkiego rodzaju
    - Bezstresowe (podobno) reklamacje niechcianych transakcji, z efektem
    natychmiastowego powrotu kasy na rachunek.
    - Bezproblemowe i szybkie podniesienie limitu (na telefonie o mniejsze
    kwoty, o większe- zostawiam po prostu dyspozycję telefoniczną +
    dostarczam dokument do oddziału i tyle)
    - Brak sytuacji typu "przepraszamy ale autoryzacja kart będzie
    wstrzymana przez ileśtam ileśtam" (chyba, że ktoś się kiedyś spotkał- ja
    nie).
    - Chyba dość duży program rabatowy (ponoć nawiększy w PL)

    Rzeczy _dyskwalifikujące_ Citi w pewnych kwestiach:
    - Drogie ubezpieczenia kart silver (za to bardzo miły pakiet assistance
    gold- nie korzystam ani z jednego ani z drugiego, uprzedzając)
    - KURSY WALUT do przeliczania transakcji kartowych (chociaż te same od
    pewnego czasu co sprzedaż dolara, i tak ZA wysokie).

    --
    Michał