  • Data: 2009-08-20 05:05:57
    Temat: Re: KK Alior - płatność online - znowu nie działa
    Od: Michal <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos pisze:

    > Płaciłem dzisiaj na stacji benzynowej, a było to już po pierwszej
    > nieudanej autoryzacji w UK, następnie po pierwszej udanej autoryzacji w
    > UK oraz po kilku nieudanych autoryzacjach w Azji.
    >
    > Być może da się zdefiniować na partyline "wiarygodne" sklepy ?

    No to generalnie dzwoń- jak widac mało ludzi ma tutaj jeszcze kartę
    Aliora (ja dopiero będę mieć) i tym bardziej mało korzysta z takich
    "egzotycznych" sklepów.
    Trochę mnie przeraża to co tu niektórzy piszą o autoryzacjach i o tym
    blokowaniu bez uprzedzenia. Bez sensu, kiedy bank stara się być bardziej
    papieski niż papież- niech wdrożą jakieś verified by MasterCard czy coś
    w tym stylu (dodatkowe potwierdzenia transakcji w necie) a nie odcinają
    od możliwości zakupów. No chyba, że to Twój jednostkowy problem więc go
    drąż na linii, na grupie chyba nikt nic nie poradzi.

    Pierwsze co ja zrobię po otrzymaniu karty to jasno i wyraźnie określę na
    linii, że karty nie należy mi blokować bez uprzedzenia i ma wszędzie
    działać. Wyjaśniaj do skutku- wiem, że nawet przez swojego "doradcę"
    możesz takie rzeczy zgłaszać- nie olewają tego, przekazują dalej do
    ludzi technicznych.

    --
    Michał