  • Data: 2011-03-25 15:33:40
    Temat: Re: [KK] BPH Zakupowa?
    Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > więc jak masz alternatywę (nietrudno ją znaleźć) to daj sobie spokój z BPH

    No właśnie. Jaka jest altenatywa?
    Interesuje mnie sama karta kredytowa, z najlepszym cahs-backiem, bez kont
    osobistych, debetówek i dodatkowych przelewów.
    Polbank daje 1%, inni w przedziale 0.5%-1%.
    Chyba tylko "bepeh" ma 1.5%.
    I przy wydatkach 1.500 - 2.000 miesięcznie chyba da najwięcej "wisienek".
    Patrzyłem też City ZTM, ale też mniej.

    Masz jakąś propozycję? O Dobrym Koncie wiem, tylko trzeba bawić się w przelew
    1.000, w Toyocie trzeba mieć spore aktywa, aby załapać się na zwrot - coś
    jeszcze?

    stud