  • Data: 2011-03-25 16:42:04
    Temat: Re: [KK] BPH Zakupowa?
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    NIE BPH !!!

    > - to chyba sam bank BPH z nie najlepszą opinia, ale ma nadzieje, ze moj
    > bezposredni kontakt z bankiem skonczy sie w momencie wydania karty :-)

    Zapomnij, będziesz miał wiele nierozwiązywalnych problemów i będziesz się musiał
    z nimi często kontaktować żeby odzyskać swoje pieniądze i dobre imię w BIK.

    W moim przypadku wyglądało to tak:

    Bank zawalił, ponieważ po raz kolejny nie potrafił w skuteczny sposób ściągnąć
    za pomocą polecenia zapłaty kwoty zadłużenia karty kredytowej. Naliczył mi za to
    opłatę karną i odsetki za opóźnienie płatności.

    Do swojej winy przyznał po ponad pół roku (a ma 30 dni na odpowiedź na
    reklamację), po wielu pismach i telefonach, po tym jak przynisłem pismo z
    drugiego banku że nie otrzymał zapytania o płatność, zamknąłem w BPH wszystkie
    rachunki i przekazałem sprawę do Arbitra Bankowego (po raz pierwszy w życiu, a
    jestem klientem wielu różnych banków i ich usług i z wieloma miałem trudne
    sytuacje).
    Propozycja "ugody" mnie dobiła. Bank nawet nie uznał za stosowne zwrócić mi
    opłaty za Arbitra ani nienaleznie naliczonych odsetek, uprzejmie zrócił mi karę,
    ale za to przekazem pocztowym (już nie mam w nim żadnych rachunków) za który
    kazał mi zapłacić.

    Czekam na orzeczenie Arbitra Bankowego.

    Odradzam współpracę z BPH - brak kompetencji, bałagan, zrzucanie kosztów
    własnych błędów na klientów to ich założenia biznesowe.
    Nie opłaca się.

    MichalL