eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi i PINRe: KK Citi i PIN
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citi i PIN
    Date: Sun, 8 Jun 2008 10:51:04 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 37
    Message-ID: <g2g6hf$2la$1@inews.gazeta.pl>
    References: <g26gko$m0t$5@news.wp.pl> <g26h8j$rjf$1@alfa.kjonca>
    <g26u0k$hj$1@inews.gazeta.pl> <g...@b...prochu>
    <g2e2ji$k6$1@inews.gazeta.pl> <g2el0m$1cl$1@news.agh.edu.pl>
    <g2emrv$c6c$1@inews.gazeta.pl> <g2enlm$21b$1@news.agh.edu.pl>
    <g2eofe$hv6$1@inews.gazeta.pl> <4...@u...agh.edu.pl>
    <g2eu91$8fk$1@inews.gazeta.pl> <g2f0ef$4mq$1@news.agh.edu.pl>
    <g2f16t$ikr$1@inews.gazeta.pl> <g2f2m5$6f4$4@news.wp.pl>
    <g2f34c$5f5$1@news.agh.edu.pl> <g2fuec$l0f$1@inews.gazeta.pl>
    <g2g2ms$i6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-113-129-55.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1212915055 2730 77.113.129.55 (8 Jun 2008 08:50:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Jun 2008 08:50:55 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: macka
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:448656
    [ ukryj nagłówki ]

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message
    news:g2g2ms$i6$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    > Tu nie chodzi o to, ze klient zapisze sobie gdzies PIN i bedzie taka
    > notatke trzymal razem z karta,

    wpisujac - czytaj wprowadzajac (wciskajac klawisze w pinpadzie)

    > ale o to, ze bank przy rozpatyrywaniu reklamacji uzna, ze klient nie
    > dochowal nalezytej starannosci i "komus tam" ujawnil PIN. Klient nie ma
    > sie przed tym jak bronic, bo musi wtedy udowadniac, ze "nie jest
    > wielbladem".
    >

    A niby na jakiej podstawie ma to uznac? To moze uznac sa po przeprowadzeniu
    postepowania dowodowego. Zauwaz, ze nie wystarczy aby bank odrzucil
    reklamacje na podstawie tego, ze zostal wprowadzony prawodlowy PIN
    "UŻYCIE KODU IDENTYFIKACYJNEGO NIE WYSTARCZA DO OBCIĄŻENIA POSIADACZA
    ZAKWESTIONOWANĄ
    PRZEZ NIEGO OPERACJĄ".

    > Oczywiscie poowyzsze zalezy pewnie od banku, w jakim ma sie karte, bo
    > jedne maja nastawienie proklienckie, a inne nie, tyle ze jest to zawsze
    > cecha zmienna i klient ma na to wplyw zerowy.
    >

    Przede wszystkim zalezy od wiedzy klienta o mozliwosci dochodzenia swoich
    praw. Przy braku takiej swiadomosci gore bierze strach... tak samo jak
    kiedys przed samolotami, samochodami, pociagami... Jak poczytach pbb sprzed
    kilku lat to zobaczysz, ze jeszcze nie tak dawno ludzie bali sie
    identyfikacji na podstawie podpisu (do dzis jeszcze sa tacy ktorzy twierdza,
    ze klient powinien byc legitymowany), podobnie jak tacy, ktorzy sie bali
    bankowosci internetowej (bo przeciez jak udowodnisz, ze to nie ty dokonales
    operacji skoro jest potwierdzona haslem jednorazowym).

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1