  • Data: 2010-04-08 14:22:44
    Temat: Re: KK Citi, limity.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> writes:

    > Jeśli już, to na sklep.

    W jakim sensie? Przeciez chyba napisalem wyraznie jak to wyglada.

    > Czyli w Polsce klient odpowiada zawsze.

    Nie rozumiem w ogole co chcesz przez to powiedziec.

    > A dla mnie podstawowa. Bo umożliwia złodziejowi znacznie więcej, niż powinien.

    Nie, oryginalna karta z trudnym do skopiowania procesorem (zawartoscia
    jego pamieci) to sprawa podstawowa. PIN mozna podejrzec, podsluchac,
    blizej mu do CVV2 (CVC2) niz do wielkiej tajemnicy.
    --
    Krzysztof Halasa