eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi - nowe logowanieRe: KK Citi - nowe logowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citi - nowe logowanie
    Date: Wed, 23 Jan 2008 16:27:31 +0100
    Organization: CI TASK http://news.task.gda.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <fn7meb$2pb$1@news2.task.gda.pl>
    References: <fmvqln$a19$1@atlantis.news.tpi.pl> <s...@a...kjonca>
    <7...@t...el.ma> <fn0dob$6s7$1@news.onet.pl>
    <8359hbx0w7c2$.dlg@th.el.ma> <4793c150$0$29602$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <fn3074$qfj$1@news2.task.gda.pl>
    <479509a8$0$32189$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <fn36jd$6gv$2@news2.task.gda.pl>
    <47951f60$0$32195$f69f905@mamut2.aster.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 5-221.89-161.tel.tkb.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.task.gda.pl 1201102092 2859 89.161.5.221 (23 Jan 2008 15:28:12 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Jan 2008 15:28:12 +0000 (UTC)
    X-Notice1: This post has been postprocessed on the news.task.gda.pl server.
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='moj eneuel'
    X-Organization-Original: Aleuania-Pueruania-Azalandia :)
    C-Koordynaty: N 53°06'48", E 23°08'38", 1992 Arkedocja
    X-Priority: 3
    /pl.rec.ascii-art: Eneuel
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:435925
    [ ukryj nagłówki ]


    "ygreko" 47951f60$0$32195$f...@m...aster.pl

    > Zgoda, zawsze moze byc lepiej.
    > Niektore uslugi w Polsce generalnie sa na nieco nizszym poziomie niz w
    > bogatszych czesciach swiata, gdzie swiadomosc klientow i oplaty przez nich
    > wnoszone sa wyzsze, przez co bank moze podregulowac poziom obslugi.

    No waśnie -- świadomość. A tutaj klient zapomina o tym, żę ma prawo do
    korzystania z usług banku. :) Zapomina o tym, że bank ma świadczyć usługi
    (a to słowo koresponduje ;) ze słowami takimi jak służenie czy służba lub
    służący) a nie rozporządzać klientem. ;)

    > > -- Proszę już kończyć, bo klienci czekają.
    > > -- A ja to kto?! Przybłęda?!

    > Z tego powodu w pewne miejsca dzwonie telefonicznie -- gdy juz odbiora
    > telefon, to sprawe zalatwiaja szybciej niz gdybym stal w kolejce...

    I to smutna rzeczywistość -- dzwoniący ma pierwszeństwo przed tym, który
    włożył nieco ;) większy wkład w rozwiązanie swego problemu i pofatygował
    się z osobistą wizytą...

    Czy to kompleks związany z dawnymi czasami, gdy na zapadłej
    prowincji dzwoniący telefon zwiastował KONTROLĘ z Warszawy ;)
    lub innej centrali? :)

    Chyba tak.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1