  • Data: 2008-01-13 13:07:33
    Temat: Re: KK CitiBank
    Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    TZ pisze:
    > Plus GSM a właściwie 5Plus namawia mnie na KK CitiBank Plus.

    a ja mam takie pytanie - czy jest jakas strona opisujaca
    zasady korzystania/dzialania KK? (w szczegonosci w citi)
    Nigdy nie mialem, teraz bede mial, i chetnie bym sie zorientowal
    dokladnie o co w tym wszystkim chodzi. Takze o ubezpieczenia,
    co bank musi, a co moze za dodatkowa oplata, jaka jest odpowiedzialnosc
    klienta w zakresie nieautoryzowanego uzycia karty etc

    Sierp