    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK ING cyrki czyli z deszczu pod rynne
    Date: Wed, 22 Aug 2007 21:04:06 +0200

    tomek. napisał(a):
    > przenosilem 1,5 roku temu z mBanku KK do ING
    > i gdy otrzymalem karte to zadzwonilem celem aktywacji,
    > uprzedzono mnie, ze aktywacja moze potrwac 24h.
    > A co do splaty, to podalem rachunek eKonta i recznie
    > dokonalem splaty. W ING nie robili z tego powodu problemu.

    Mi ostatnio powiedziano, ze karta zadziala dopiero jak splacone zostanie
    zadluzenie, a czy to nastapi to sobie ING ustali wspolnie z Multi
    (ciekawe w jaki sposob? :] ). Oczywiscie niewiadomo kiedy ta splata
    zadluzenia nastapi. Mialo to byc dzisiaj, a jakos sie nie stalo. Nikt
    mnie nie uprzedzal, ze aktywacja bedzie trwalo tak dlugo.

    Tak w ogole to w ING, najpierw otrzymalem karte fizycznie, kolejno
    podpisalem umowe i... nadal mam nieaktywny kawalek plastiku, ktorym moge
    chyba skrobac szyby.

    Szkoda tylko ze ich TOiP wyglada dosyc ciekawie (np. duplikaty sa
    darmowe, obrot tylko 6k/rok i karta jest darmowa, darmowe 50 zl - nadal
    ta promocja jest na przedluzonych zasadach i w sumie dosyc niskie
    oprocentowanie jesli ktos ma potrzebe z niego skorzystac).

    No coz, poki co czekam.

    Zalozylem tez sobie OKO, zeby moc podgladac sobie karte online.

    --
    Mithos