  • Data: 2007-08-22 20:39:36
    Temat: Re: KK ING cyrki czyli z deszczu pod rynne
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS napisał(a):
    > p.s.
    > poczekaj aż będziesz chciał ją zamknąć - jeszcze większy cyrk, ale wszystko
    > przed Tobą ;-)

    Dlaczego ? Splacam calosc, wysylam to na adres banku ZPO i po okresie
    wypowiedzenia karty ma juz nie byc :) Poza tym aktualnie na tej karcie
    trzeba miec obrot 6k/rok aby miec ja na kolejny rok darmo. Tak wiec 3-4
    miesiace spokojnego uzywania i mam juz karte na kolejny rok za darmo :)
    Po co wiec ja zamykac ? A jak sie porysuje albo zniszczy to duplikat
    wydaja bezplatnie.

    Przynajmniej kryteria zwolnienia z oplaty sa jasne (i dodatkowo latwe do
    osiagniecia), a nie np. tak jak w Citi, ze jednych zwalniaja z oplaty
    dozywotnio, innych na rok, a jeszcze innych nie zwalniaja.

    Podoba mi sie tez umowa o KK w ING. Przynajmniej ma kilka stron i jest
    co poczytac. A nie jakas broszurka jak w Raiffeisen albo Citi.

    --
    Mithos