    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK ING cyrki czyli z deszczu pod rynne
    Date: Wed, 22 Aug 2007 21:26:20 +0200

    Mithos pisze:
> [...]
    > nowej karty zostanie wyslany dzis rano na rachunek poprzedniej karty tak
    > abym jej zadluzenie zostalo splacone niezwlocznie. Wynika to z tego, ze
    > termin splaty karty mam w piatek. Pan z infolini poinformowal, ze do
    > teraz (rozmowa byla 10 minut temu) zaden przelew nie zostal wyslany i ze
    > niewiadomo kiedy zostanie wyslany (procedury miedzybankowe). Ponadto
    > poinformowal mnie ze to bank sam dokona takiego przelewu. Ciekawe w jaki
    > sposob chce splacic karte Multibanku, ktore nie posiada wyodrebionego
    > rachunku. Ogolnie infolinia mowi zupelnie co innego niz pracownicy banku.

    Bracie :-)
    również wczoraj aktywowałem KK w ING, otworzyłem również (po raz kolejny
    ;) OKO celem podglądu karty przez bankonline. Dzisiaj się loguję - OKO
    widać, karty nie.
    Przeczuwając problemy jeki już miałem rok temu z przenosinami KK do ING:
    http://skocz.pl/KKing2

    przeczesałem archiwum grupy i oto co znalazłem:
    http://skocz.pl/KKing

    > Wyglada to tak, ze pewnie w piatek bede musial sam (bo pewnie zaden
    > przelew nie zostanie wyslany) splacic calosc zadluzenia i moja przygoda
    > z ING zakonczy sie zanim sie rozpocznie, jako ze po splaceniu zadluzenia
    > przeniesienie KK straci racje bytu.

    Ja na wszelki wypadek wziąłem ksero tego świstka z danymi do przelewu.
    Z tym, że moja karta ma osobne konto.

    --
    Pete