    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Partnerskie Saturn/Media Markt
    Date: Thu, 11 Dec 2008 08:48:54 +0400

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message
    news:ghphd6$23r1$1@opal.icpnet.pl...

    > mam Motokartę w GE i ze wszystkich ubezpieczeń można spokojnie
    > zrezygnować...poza tym dostęp przez www jest nawet fajny ;-)
    >
    > byłem mile zaskoczony

    Potwierdzam, to samo z ich kartą w FotoJokerze przy zakupie na raty. Limit
    5,500 na gębę (i z fikcyjnymi danymi pracodawcy, bo nie pracuję w PL), raty
    0%, ale dochodzi PROWIZJA za udzielenie kredytu 5%.

    Dostęp przez www zupełnie spoko, projektował grafik komputerowy, nie
    księgowa.

    Można się naciąć na jednym: wbrew temu co podają na www, NIE wysyłają
    wyciągu na maila. Tak że raz czekając na niego przekroczyłem termin
    płatności. Po interwencji przez www zwrócili opłatę karną (45 zł).

    Ja po pierwszym zakupie ratalnym nie aktywowałem karty - każda transakcja
    karciana jest oprocentowana dużo wyżej (kilkanaście procent), a wpłaty
    najpierw idą na spłacenie kredytu ratalnego (czyli nie ma możliwości spłaty
    tego "droższego" zadłużenia inaczej niż spłacając całość).

    k.