  • Data: 2008-12-11 05:39:42
    Temat: Re: KK Partnerskie Saturn/Media Markt
    Od: "marcin" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Odwiedziłem stronę GE Money aby poczytać sobie o partnerskiej karcie
    > Saturn (VISA), a tutaj patrzę i widzę dodatkowo partnerską kartę Media
    > Markt! (MC).
    >
    > Na stronie internetowej widnieje, że RSO dla zakupów w ww. sieciach przy
    > korzystaniu z kredytu (tj. spłacaniu zakupionego towaru na raty) wynosi
    > 0% pod warunkiem, że nie korzystamy z ubezpieczeń (jak mniemam muszą być
    > one opcjonalne).
    >
    > Czy ktoś posiada może ww. karty i może to potwierdzić ? Czy naprawdę
    > jest to 0% ? Można zrezygnować z ubezpieczeń ?

> [...]

    Mam owa karte GE z Saturna - kupowalem kiedys TV w Saturnie i wtedy operowal tam
    jeszcze Lukas.
    Jako, ze tam jak sie splaci kredyt ratalny kolejny jest na dowod, wybierajac sie po
    laptopa myslalem,
    ze tylko potrzebny dowod :) A tu zonk heehhe GE Money, z ktorym nigdy nie mialem do
    czynienia.
    Ale dalem pani dowod, mowiac, ze nie mam zaswidczen, jakoze, myslalem ze dalej jest
    Lukas. W
    sumie czekalem 15 min na decyzje. Dzwonila w miedzy czasie jakas Pani z Gdanska
    pytajac o
    wszystkie szczegoly, ktore wczesniej podalem. Sprawdzili tez w BIKu.
    W ogole to sie dziwe, ze dali ta karte heehehhe :))))
    No coz wolalbym tradycyjny kredyt ratalny.
    Probowali wcisnac ubezpieczenie - ja sie tylko spytalem Pani czy rozumie co to sa
    raty 0%. Wiec palce
    rzeczywiscie 10 rat na 0%.
    Karta pszyszla, nawet nie wyglada najgorzej. Ale niestety jej nie uzylem :)))) -
    podobno na podpis.
    Serwis www - nawet OK. Niby jak sie rejstruje to automatycznie sie karte akytwuje
    (cos kiedys
    wyczytalem, ale nie uzywam w ogole tej karty wiec nie jestem pewnien) choc w menu mam
    opcje -
    aktywuj karte :))

    I dostalem takze kupon na raty 0%

    Mozna go wykorzystac jak nie ma promocji na 0%, a jak jest promocja to sie idzie z
    karta do punktu
    obslugi z karta i do wyskoksci limitu mozna kupic na 0%.

    Tyle wiem o karcie :))