  • Data: 2008-12-11 16:34:56
    Temat: Re: KK Partnerskie Saturn/Media Markt
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Na stronie internetowej widnieje, że RSO dla zakupów w ww. sieciach przy
    > korzystaniu z kredytu (tj. spłacaniu zakupionego towaru na raty) wynosi 0%
    > pod warunkiem, że nie korzystamy z ubezpieczeń (jak mniemam muszą być one
    > opcjonalne).
    >
    > Czy ktoś posiada może ww. karty i może to potwierdzić ? Czy naprawdę jest
    > to 0% ? Można zrezygnować z ubezpieczeń ?

    Nie wiem czy coś się zmieniło, ale mam dwa kredyty w GE (Vobis i MM). Do obu
    wciskali swoje Visy. Jedną wziąłem, ale zrezygnowałem po kilku dniach, do
    drugiej nawet nie brałem. Oczywiście oba kredyty na 0%, ubezpieczenia
    wyłączyłem od razu. W Vobisie 24 rat - każda 1/24 kosztu zakupu, w MM 0
    rat - każda 1/10 kosztu zakupu. Żadnych prowizji za udzielenie, żadnych
    ubepieczeń, ani grosza ponad koszt sprzętów...
    Sumując, żadnych kart nie trzeba brać do wzięcia kredytu 0% (przynajmniej
    tak było w lutym i czerwcu)...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret