  • Data: 2009-09-23 16:33:07
    Temat: Re: KK Polbank Era
    Od: "RK" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sebakrk" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:h9daob$riv$1@news.onet.pl...

    > No i oddzwonili
    > Decyzja pozytywna w piątek ma być kurier z papierami

    Co nie znaczy, że karta będzie szybko. U mnie po otwarciu koperty okazało
    się, że nie przysłali druku oświadczenia o zarobkach. Druk dosłali emailem.
    Po wydrukowaniu i wypełnieniu odesłałem zwykłą pocztą. Po kolejnym tygodniu
    a może nawet później telefon z banku, że mam zgłosić się do oddziału, tam z
    ich komputera zalogować się na swoje konto (w innym banku) i wydrukować
    wyciągi z trzech ostatnich miesięcy z widoczną kwotą wpływów. Po następnym
    tygodniu przysłali kartę. We wniosku o kartę podałem dane pracodawcy i jego
    telefon, żeby mogli zweryfikować zarobki. Pewnie odmówił i dlatego wyciągi
    kazali drukować. Cała procedura trwała około miesiąca. Ale z karty jestem
    zadowolony. Dość często jej używam, nigdy problemów z autoryzacją. Używałem
    w Szwecji i kurs lepszy niż w kantorach.