eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK PolbankuRe: KK Polbanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews
    .com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!k8g2000yqn.googlegroups.com!not-for-
    mail
    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Polbanku
    Date: Tue, 7 Apr 2009 23:57:17 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 35
    Message-ID: <0...@k...googlegroups.com>
    References: <g...@s...list.pl> <grg84f$m69$1@inews.gazeta.pl>
    <g...@s...list.pl> <grganl$16j$1@news.onet.pl>
    <grgapg$eoc$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <grgekb$ced$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.199.30.9
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1239173838 4615 127.0.0.1 (8 Apr 2009 06:57:18 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Apr 2009 06:57:18 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k8g2000yqn.googlegroups.com; posting-host=91.199.30.9;
    posting-account=jHBtwAoAAACxBVjNS_cFqRBXXpzX9aJv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 PLWARG00
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; S.N.O.W.2;
    InfoPath.1; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:482887
    [ ukryj nagłówki ]

    On 7 Kwi, 22:54, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > MarekZ pisze:
    >
    > > A może jednak Lukas MC Furora?
    >
    > Mi LUKAS zawsze przypomina gigantyczne kolejki w oddziałach, gdzie
    > ludzie wpłacali 10 zł raty za czajnik...
    >
    > Za to Multi nie jest w stanie zamknąć mi karty od listopada... karty,
    > która nie powinna istnieć, bo została zamieniona na inna kartę w ramach
    > Multibanku. Dzisiaj dostałem (zamykałem ją w listopadzie!!) jakiś wyciąg
    > z opłata 15 PLN za jakieś zaświadczenie, którego ani nie zamawiałem, ani
    > na oczy nie widziałem. Nie ma to jak "wysoka" jakość obsługi Aquariusa.
    > Taki mBank z oddziałami. Szkoda gadać.
    >
    > --
    > Mithos

    Miałem dokładnie tak samo, tyle, że ja swoją kartę zamykałem w
    czerwcu. Zgłaszałem to do swojego doradcy, który twierdził, żebym
    czekał 3 miesiące itd. Ale już w listopadzie stwierdziłem, że 3
    miesiące dawno minęły, a karta wciąż w BIKu siedzi. Okazało się, że
    nie została zamknięta, tylko zastrzeżona. Dopiero wtedy karta została
    zamknięta. Ostatecznie zniknęła w BIK w lutym. Przy okazji zamykania,
    zamówiłem też zaświadczenie o zamknięciu rachunku karty. Zaświadczenie
    wydano mi w marcu po mojej interwencji. Opłaty mi nie pobrano, bo
    zaświadczenie było wydawane na drodze reklamacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1