eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK PolbankuRe: KK Polbanku
  • Data: 2009-04-08 06:57:17
    Temat: Re: KK Polbanku
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 7 Kwi, 22:54, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > MarekZ pisze:
    >
    > > A może jednak Lukas MC Furora?
    >
    > Mi LUKAS zawsze przypomina gigantyczne kolejki w oddziałach, gdzie
    > ludzie wpłacali 10 zł raty za czajnik...
    >
    > Za to Multi nie jest w stanie zamknąć mi karty od listopada... karty,
    > która nie powinna istnieć, bo została zamieniona na inna kartę w ramach
    > Multibanku. Dzisiaj dostałem (zamykałem ją w listopadzie!!) jakiś wyciąg
    > z opłata 15 PLN za jakieś zaświadczenie, którego ani nie zamawiałem, ani
    > na oczy nie widziałem. Nie ma to jak "wysoka" jakość obsługi Aquariusa.
    > Taki mBank z oddziałami. Szkoda gadać.
    >
    > --
    > Mithos

    Miałem dokładnie tak samo, tyle, że ja swoją kartę zamykałem w
    czerwcu. Zgłaszałem to do swojego doradcy, który twierdził, żebym
    czekał 3 miesiące itd. Ale już w listopadzie stwierdziłem, że 3
    miesiące dawno minęły, a karta wciąż w BIKu siedzi. Okazało się, że
    nie została zamknięta, tylko zastrzeżona. Dopiero wtedy karta została
    zamknięta. Ostatecznie zniknęła w BIK w lutym. Przy okazji zamykania,
    zamówiłem też zaświadczenie o zamknięciu rachunku karty. Zaświadczenie
    wydano mi w marcu po mojej interwencji. Opłaty mi nie pobrano, bo
    zaświadczenie było wydawane na drodze reklamacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1