  • Data: 2007-06-03 09:33:15
    Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2007-06-03 11:05, MK stwierdził, że:
    > Hm, np. BZWBK tez tak ma... podobnie chyba Millennium.... Dla banku
    > wysylanie wyciagow to dodatkowy koszt, wiec uzasadnione jest, ze chca
    > ograniczyc ich liczbe.

    Zawsze mnie zastanawiało, po co ludziom takie sterty makulatury. Gdybym
    miał możliwość, to sam chętnie bym wywalił papierowe wyciągi do KK na
    rzecz elektronicznych. Niestety mój bank tego jeszcze(?) nie oferuje.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl