eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK citi i obsluga online - subiektywna ocena › Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
  • Data: 2007-06-03 10:39:05
    Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "crc_error" <mail@is_not_available.com> napisał w wiadomości
    news:f3s2n3$oj2$1@news.onet.pl...

    > postanowilem zamowic KK citi. Wypelnilem stosowny formularz online,
    > pozniej kontakt z agentem, ktory przyjechal z tym samym formularzem i
    > wypelnial to samo recznie /.../
    > Wniosek zatem, ze ten formularz online to chyba tylko dla parady w
    > serwisie zamiescili

    mam takie same wrażenia. wniosek wypełniałem, klikałem, przepisywałem nr
    dowodu na www, jakiś czas został poświęcony, po czym przyjechała agentka
    i... pytała i przepisywała idelanie to samo, te same dane, dużo dłużej niż
    ja to robiłem w formularzu www. bezsens.

    > Pozniej przyslali karta, miala byc Visa, a przyszla oczywiscie MasterCard.

    mimo upływu 3 tygodni mnie nic nie przysłali. NIC. nawet odmowy. pewnie dużo
    ludzi otzrymało propozycję lub ulotkę/mail reklamowy, i się zdeycdwało, a
    ilość chętnych przytłoczyła citibank.

    przy okazji pytanie:
    zamówiłem master a nie visę - czy ich funkcjonaloność jest taka sama jeśli
    stosować karty citi tylko w kraju?

    K>N>S>


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1