eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK citi i obsluga online - subiektywna ocena › Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Konrad N.S." <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Date: Sun, 3 Jun 2007 12:39:05 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <f3u5mm$62a$1@news.onet.pl>
    References: <f3s2n3$oj2$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c69-182.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1180867095 6218 62.21.69.182 (3 Jun 2007 10:38:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Jun 2007 10:38:15 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Sender: IoS6wVFz7sV5906LWYBcDA==
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-Antivirus: avast! (VPS 000746-2, 2007-06-01), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:416713
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "crc_error" <mail@is_not_available.com> napisał w wiadomości
    news:f3s2n3$oj2$1@news.onet.pl...

    > postanowilem zamowic KK citi. Wypelnilem stosowny formularz online,
    > pozniej kontakt z agentem, ktory przyjechal z tym samym formularzem i
    > wypelnial to samo recznie /.../
    > Wniosek zatem, ze ten formularz online to chyba tylko dla parady w
    > serwisie zamiescili

    mam takie same wrażenia. wniosek wypełniałem, klikałem, przepisywałem nr
    dowodu na www, jakiś czas został poświęcony, po czym przyjechała agentka
    i... pytała i przepisywała idelanie to samo, te same dane, dużo dłużej niż
    ja to robiłem w formularzu www. bezsens.

    > Pozniej przyslali karta, miala byc Visa, a przyszla oczywiscie MasterCard.

    mimo upływu 3 tygodni mnie nic nie przysłali. NIC. nawet odmowy. pewnie dużo
    ludzi otzrymało propozycję lub ulotkę/mail reklamowy, i się zdeycdwało, a
    ilość chętnych przytłoczyła citibank.

    przy okazji pytanie:
    zamówiłem master a nie visę - czy ich funkcjonaloność jest taka sama jeśli
    stosować karty citi tylko w kraju?

    K>N>S>


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1