    From: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK - i kłopoty...
    Date: Fri, 11 May 2007 06:24:23 -0400

    Anna wrote:

    > Co do maszyn - szukam wyjścia, żeby wziąść na nie kredyt lub leasing i wtedy
    > spłacić bank...
    >
    > Może ktoś coś podpowie? Plizzz...jestem w strasznym "dołku" :(

    Tak jak radzi Robert - próbować gdzieś pożyczyć pieniądze (rodzina,
    dobrzy zanjomi), albo sprzedać coś żeby spłacić bank, bo raczej chyba
    nikt kredytu nie da jak popatrzy do BIKu. No i zobacz też, na to
    ubezpiecznie, skoro tyle z Ciebie zdzierali to może teraz coś z tego
    będziesz miała.

    A tak na przyszłość lepiej za wczasu się zapytać np tu na grupie, że
    jeżeli wezmę to i to i kupię coś, to co z tego wyjdzie i co mnie czeka.
    Niestety podczas wyrabiania kk albo zawierania ubezpieczenia wszystko
    wygląda pięknie, ładnie i oblane lukrem - rzeczywistość niestety już
    później taka nie jest kolorowa a wręcz przeciwnie.

    A tak już całkiem ad hoc - martwi mnie, że coraz więcej ludzi ma
    problemy przez kk. IMO nie bardzo jest tutaj istotne czy zrozumieli, czy
    czytali umowę lub regulamin - wyniki są takie, że pójdzie fama, że kk to
    diabeł w plastikowej skórze, a banki które je tak wciskają prędzej czy
    później się na tym przejadą. Z systemami ratalnymi nie ma takiego
    problemu, a przy zawieraniu jest to samo czyli nikt nic nie czyta i nie
    analizuje - dlatego jak na dłoni widać dlaczego teraz wciska się tak kk
    ludziom, którym jest ona kompletnie niepotrzebna, a którzy jeżeli chcą
    coś kupić, muszą się gdzieś zadłużyć bo ich nie stać.