  • Data: 2007-10-08 08:31:33
    Temat: Re: KK mBank - niecne praktyki + moje boje bankowe
    Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

    dzieki, widze ze musialbym zarabiac zero wiecej na koncu aby docenic
    taka karte. Bo porownania do kantoru nie rozumiem (mam Electrona ktory
    pozwala wyplacac za granica), samochodow nie wypozyczam, na rachunku
    avista mam tyle ze dochod nawet na lepiej oprocentowanym koncie bylby
    znikomy, no i po hotelach sie nie szlajam ;)
    Jedyny argument ktory mogby to mnie przemowic to odroczenie platnosci i
    jej zwiazek z reklamacja.
    Marx