  • Data: 2013-01-09 10:40:19
    Temat: Re: KK po co?
    Od: Matt <m...@m...ms> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 08 Jan 2013 14:20:06 +0100, Kris <k...@g...com> wrote:

    > A w praktyce to jest tak że bank daje Kowalskiemu KK- dla kowalskiego
    > niewazne jest czy to KK czy debetowa podpieta do LP.
    > Kowalskiego to nie interesuje*, Kowalski dostaje "na karcie" 5000 czy 15
    > 000zł, wydeje te pieniądze płaca za zakupy czy wypłacając z bankomatu,
    > po miesiącu dostaje wyciąg z banku z minimalna kwotą do spłaty, spłaca
    > tą kwote wypłaca dostępne środki itd.
    > Okresy bezosedkowe itp to pojęcia nie znane szerszej grupie użytkowników
    > KK. KK to dla nich kasa która wydadzą na swoje potrzeby i spłacaja tyle
    > ile "bank chce".

    Niestety masz rację. Niedawno byłem na urlopie ze znajomymi i ich
    znajomymi, w kraju spoza strefy euro. Jeden facet miał w portfelu tylko KK
    Citi, żadnej karty debetowej. Po przylocie wymienił trochę waluty w
    kantorze na lotnisku, po pewnym czasie gotówka mu się skończyła. Z pewnym
    zaskoczeniem zobaczyłem, że facet bez żadnego zastanowienia wyciąga z
    bankomatu kredytówką Citi niewielką ilość lokalnej gotówki. Dwa dni
    później powtórka, znowu bankomat i kredytówka. Nie wiem czy spłaca całość
    w okresie bezodsetkowym czy nie, ale opłaty i prowizje to musiały być z
    kosmosu. Facet po prostu ma jedną kartę kredytową do wszystkiego i raz na
    miesiąc dostaje wyciąg, szczegóły go nie interesują.

    Matt