  • Data: 2013-01-09 11:56:42
    Temat: Re: KK po co?
    Od: maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-09 11:07, assembea pisze:

    > oryginalna ortografia ;-)

    > Niekoniecznie dlatego, że uważa, że go po prostu na to stać - może po prostu nie
    rozumieć, jak to działa. Mam w rodzinie kilka osób, które dzięki mnie zostały przez
    mBank obdarowane kindlami ;-) - niektórym nie idzie wytłumaczyć, czym różni się KK od
    debetówki i którą wkładać do bankomatu, a której nie wkładać.

    > Dla ludzi z tej grupy dyskusyjnej to pewnie ciężkie do uwierzenia, ale niektórzy po
    prostu nie używają mózgów. Powrót matematyki na matury pomaga tylko tym, którym
    ,,może pomóc'' - ale większej części społeczeństwa nic nie pomoże, w ich własnym
    interesie należałoby ich ubezwłasnowolnić.

    Kurde... już wczoraj miałem zaprotestować, a nie pamiętam przy
    którym/czyim post'cie.
    Ludzie złoci... liczenie %, także składanych, to 6 klasa podstawówki !!!
    Co Wy-tutaj z maturą??? Matura, to różniczki, całki, ekstrema, granice
    ciągów, rach. prawdopodobieństwa... (a może na odwrót...? ;) ) (Zdawałem
    maturę w '70-tych, to mogę już niewiele pamiętać...)

    Ale popatrzcie na to z drugiej strony - im więcej debili dających się
    doić, to tym tańsze usługi łykniemy.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.