  • Data: 2013-01-09 12:01:31
    Temat: Re: KK po co?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "assembea" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:05f81b7e-f58b-4fe6-82f3-0d93dbd3a2b7@googlegrou
    ps.com...

    > Niekoniecznie dlatego, że uważa, że go po prostu na to stać - może po
    > prostu nie rozumieć, jak to działa. Mam w rodzinie kilka osób, które
    > dzięki mnie zostały przez mBank obdarowane kindlami ;-) - niektórym nie
    > idzie wytłumaczyć, czym różni się KK od debetówki i którą wkładać do
    > bankomatu, a której nie wkładać.

    > Dla ludzi z tej grupy dyskusyjnej to pewnie ciężkie do uwierzenia, ale
    > niektórzy po prostu nie używają mózgów. Powrót matematyki na matury pomaga
    > tylko tym, którym ,,może pomóc'' - ale większej części społeczeństwa nic
> [...]

    Chyba wszystkie rankingi kont jakie zdarzyło mi się widzieć (w sumie kilka,
    bo nie szukam) uznałem za bezużyteczne z powodu założenia, że w miesiącu
    ileś tam wypłat debetówką w tym jedna w obcym bankomacie.
    Poza tym myślałem, że tych co nie spłacają KK w GP to jest może góra 1%.

    Ten wątek (szczególnie chyba prawdziwa informacja, że nie 1% a 90%)
    uświadamia mi jak bardzo się myliłem zakładając, że ludzie kierują się
    logiką. Może faktycznie jedna wypłata w obcym bankomacie to prawdziwe
    założenie dla 90%.
    P.G.