  • Data: 2003-02-02 11:21:23
    Temat: Re: KK - załamka kompletna - dlugie
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Jan 2003 19:09:29 +0100, "Kal" <k...@3...net> wrote:

    >Witam,
    >
    >Co ja musze zrobic w tym cholernym kraju,
    >zeby otrzymac karte kredytowa???
    >Do niedawna wydawalo mi sie ze to jest
    >zupelnie normalna sprawa, a okazuje sie ze
    >jest to wielki przywilej i nobilitacja. Oto moja
    >historia:
    Mi sie udalo za 2 podejsciem, ale myslalem ze bedzie gorzej, bo za
    duzo to nie zarabiam :((

    >Citek - dwa wnioski odrzucone bez podania
    To naprawde dziwne, z tego co piszesz to zarobki masz wystarczajace, a
    oni sie nie szczypia za bardzo i jak pisal na grupie JaKi dostaje sie
    nawet wiecej niz sie wnioskuje :)). Naprawde dziwne. A moze masz
    nieuregulowany stosunek do sluzby wojskowej ???

    >Multibank - wniosek, owszem przyjeli, ale cale
    >szczescie inny konsultant zrobil symulacje skoringu
    >i okazalo sie, ze pomimo 4000 zdolnosci kredytowej
    >bedzie odmowa, spytalem o powody? Glownie wiek
    >(25 lat) i stan cywilny (kawaler) - zlapalem sie za
    >glowe i parsknalem kolesiowi smiechem. Nie wiem
    >kto to tworzy, ale nie potrafie zrozumiec, dlaczego
    >osoba niezalezna, bez obciazen, w wieku najwyzszej
    >aktywnosci zawodowej nie jest wiarygodna.
    U mnie podobna sytuacja, nie wiem jaka mam zdolnosc kredytowa, ale mi
    odmowili bez podania przyczyny, dodatkowo zakladajac mi konto do
    obslugi karty, bo ich pierwsza wersja byla ze wniosek rozpatrzyli
    pozytywnie (konto nadal u nich mam bez podpisywania zadnej umowy !!!)

    >LukasBank - tu poszlo najlatwiej - wymagany roczny
    >staz pracy - oczywiscie fakt ze mam od 5 miesiecy
    >umowe o prace na czas nieokreslony w duzej, stabilnej
    >korporacji nie mial dla nich zadnego znaczenia.
    Ja to samo, pracuje w firmie, ktora zarabia na siebie i to dosc duzo
    (AFAIK w 2001 ponad 180 mln zl zysku :)), i tez mam umowe na czas
    nieokreslony. Dodatkowo jak staralem sie o KK u nich, to pracowalem
    juz 8 miesiecy, ale to ich nie przekonywalo :((. No coz, podziekowalem
    i powiedzialem ze pewnie inny bank mi da KK :))

    >Co dalej? Moze BPH - babka obiecuje ze nie bedzie
    >problemow - tylko musze przedstawic historie rachunku
    >z mojego banku i zalozyc u nich konto. Moze KB, moze
    >BZ WBK, juz sam nie wiem, a nie ukrywam ze karta mi
    >jest potrzebna...
    Mi sie udalo w PKO BP, bez gadania, taki limit jaki chcialem (niezbyt
    duzy, ale zadowalajacy). Do BZ WBK tez chcialem isc zanim PKO BP
    wprowadzilo KK do oferty, ale niestety oddzial w Lublinie maja na
    strasznym odludziu i nigdy nie mialem czasu po pracy tam dojechac ;(.
    Zreszta na grupie slyszy sie raczej niepochlebne opinie o tym banku

    >Wszelkie sugestie mile widziane
    Skoro probowales w Citi, to cena PKO BP nie powinna byc dla Ciebie
    przeszkoda ;). Mi dali, mimo ze Multi mi odmowilo, a Lucas nie chcial
    wogole ode mnie wziac wniosku. Mozesz probowac tez w Raiffeisenie, bo
    z ich kalkulatora na stronie wynika ze moga dosc latwo dac KK, a
    konsultacje na ich infolinni potwierdzily u mnie ta opinie. Niestety
    karta nie jest powszechnie uwazana za bezpieczna, bo bank
    odpowiedzialnosc bierze na siebie do kwoty 4k PLN, wiec jak ktos Ci
    zrobi zakupow na 10k PLN, to masz cieplutko :(.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com