  • Data: 2003-02-02 11:32:16
    Temat: Re: KK - załamka kompletna - dlugie
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisal w wiadomosci
    news:jcvp3vklutci4745jfk5r1gk5lq3odcvn4@4ax.com...

    > To naprawde dziwne, z tego co piszesz to zarobki masz wystarczajace, a
    > oni sie nie szczypia za bardzo i jak pisal na grupie JaKi dostaje sie
    > nawet wiecej niz sie wnioskuje :)). Naprawde dziwne. A moze masz
    > nieuregulowany stosunek do sluzby wojskowej ???

    Tez nie mam uregulowanego stosunku do wojska ;)))) choc z drugiej strony
    odroczenie ze wzgledu na nauke jakos reguluje ta kwestie ;)))

    BTW - o przyczyny odrzucenia wniosku proponuje pytac sie w oddzialach -
    jesli trafisz na kogos porzadnego to Ci powie - maja podglad do przyczyn
    odmowy wydania KK.

    --
    JaKi