  • Data: 2007-09-24 10:51:26
    Temat: Re: KREDYT BANK - darmowe kredyty 8 dni dla banku
    Od: "iBin" <B...@C...PL> szukaj wiadomości tego autora

    > Współczuję, ale statystyczne uogólnianie doświadczenia jednostkowego nie
    > ma sensu poznawczego.

    tu się mylisz

    > Tym bardziej, że nie bardzo rozumiem na czym miałby polegać zysk banku.

    8 dni po ośmu dniach tz. w 7 dniu następnemu zabierają i tak przez 52
    tygodnie np

    a pan np. Kowalski bierze kredyt na 12 m-c i 13% zostawia w kasie

    > I jeszcze jedno. Co to znaczy "ukradł kartę"?
    > Nie przyjął prawidłowego PINu? Zawiesił się? Wyświetlił jakiś komunikat?

    Prosty komunikat : proszę czekać - prztwarzanie danych po 7 min wykonałem
    telefon po 10 min bankomat wyłączył się .

    dziś za dzwoniłem do banku i powiadomili mnie ze 8 dni blokują kasę i koniec
    w sumie 3 tys, nie dużo ale tak patrzac na systematyczne rozwiazanie jak
    w/w. wymienilem niezły BIZNES.

    iBin