eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKampania reklamowa Inteligo a zycie › Re: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl!wsisiz.edu.
    pl!news.atman.pl!not-for-mail
    From: zoil <p...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
    Date: Mon, 14 Apr 2003 14:02:47 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 23
    Message-ID: <5...@4...com>
    References: <b7drrv$3lt$1@news.onet.pl> <b7e6dr$d35$1@news.onet.pl>
    Reply-To: postmaster
    NNTP-Posting-Host: ntwklan-sz-62-233-158-46.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.atman.pl 1050321710 5759 62.233.158.46 (14 Apr 2003 12:01:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Apr 2003 12:01:50 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.92/32.572
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:236334
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 14 Apr 2003 13:35:20 +0200, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    >
    >> A ponoc tak sie wmawia, zeb nie obiecywac w reklamach czegos, czego
    >> nie mozna spelnic ;)
    >
    >No właśnie !!! Dostalem wyciag z inteligo na ktorym jest juz nowe
    >oprocentowanie - 2,47%. Dla przypomnienia na poprzednim bylo 3,83%. Ciekaw
    >jestem czy na nastepnym wyciagu tez bedzie taka zmiana %%... ;-) BTW w e-pko
    >jest teraz 2,40%.
    >
    >Widać pkobp zaczyna kosić klientow (choć nie aż tak jak pekaosa czy citi, bo
    >kredyty w pkobp tez ida w dół w przeciwieństwie do tych dwóch banków co maja ten
    >sam system) za nowy system ktorego jeszcze nie kupili ;-))

    co wy tak o tych procentach? :)
    zobaczcie tu:
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=701445
    "Z badań Pentoru wynika, że dla statystycznych klientów banków
    najważniejsza jest dogodna lokalizacja oddziału, zaufanie do
    instytucji i szeroka sieć oddziałów. Najmniej zależy im na dobrym
    oprocentowaniu, opłatach i prowizjach."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1