eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKampania reklamowa Inteligo a zycieRe: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
  • Data: 2003-04-14 12:12:10
    Temat: Re: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik zoil napisał:

    > co wy tak o tych procentach? :)
    > zobaczcie tu:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=701445
    > "Z badań Pentoru wynika, że dla statystycznych klientów banków
    > najważniejsza jest dogodna lokalizacja oddziału, zaufanie do
    > instytucji i szeroka sieć oddziałów. Najmniej zależy im na dobrym
    > oprocentowaniu, opłatach i prowizjach."

    O, no wlasnie. Tym bardziej ze procenty, oplaty i prowizje to marne
    grosze. Wiem, przez cale zycie, to bym mogl na oplatach zaoszczedzic na
    granitowy nagrobek, ale prawde mowiac, to ja ten nagrobek pier&^%$ :-P

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1