eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKampania reklamowa Inteligo a zycieRe: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
  • Data: 2003-04-14 12:08:17
    Temat: Re: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    zoil wrote:

    > "Z badań Pentoru wynika, że dla statystycznych klientów banków
    > najważniejsza jest dogodna lokalizacja oddziału, zaufanie do
    > instytucji i szeroka sieć oddziałów. Najmniej zależy im na dobrym
    > oprocentowaniu, opłatach i prowizjach."

    Sęk w tym, że my prawdopodobnie nie jesteśmy "statystycznymi klientami
    banków" i stąd to nasze niezdrowe zainteresowanie procentami, opłatami oraz
    poziomem usług w bankach :D


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1