eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKampania reklamowa Inteligo a zycieRe: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
    Date: Mon, 14 Apr 2003 17:42:12 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 23
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062116.chello.pl
    Message-ID: <b7ekni$ebt$2@news.onet.pl>
    References: <b7drrv$3lt$1@news.onet.pl> <b7e6dr$d35$1@news.onet.pl>
    <5...@4...com>
    <b7e8a8$r23$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179062116.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1050334770 14717 62.179.62.116 (14 Apr 2003 15:39:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 14 Apr 2003 15:39:30 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:236400
    [ ukryj nagłówki ]

    Bartol Partol wrote:
    >> co wy tak o tych procentach? :)
    >> zobaczcie tu:
    >> http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=701445
    >> "Z badań Pentoru wynika, że dla statystycznych klientów banków
    >> najważniejsza jest dogodna lokalizacja oddziału, zaufanie do
    >> instytucji i szeroka sieć oddziałów. Najmniej zależy im na dobrym
    >> oprocentowaniu, opłatach i prowizjach."
    >
    > O, no wlasnie. Tym bardziej ze procenty, oplaty i prowizje to marne
    > grosze. Wiem, przez cale zycie, to bym mogl na oplatach
    > zaoszczedzic na granitowy nagrobek, ale prawde mowiac, to ja ten
    > nagrobek pier&^%$ :-P


    ale ja nie o oprocentowaniu, bo ono mnie juz od dluuugiego czasu zero
    interesuje, tylko o ich kampanii reklamowej - wejdz w ten link co
    podalem i zobacz tego obcasa - czy ta reklama przekazuje cos, co jest
    prawda?
    IMO juz nie - kiedys moze tak bylo, w tym momencie jest to
    wprowadzanie w blad i obiecywanie czegos, czego to konto nie daje.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1