  • Data: 2003-11-23 21:03:28
    Temat: Re: Karta AmEx co o tym sądzicie?
    Od: "Tomasz Chojecki" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasiu" <u...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:bplpbi$5qk$1@news.onet.pl...

    > Tak rzeczywiście przepraszam:) zapomniałem dopisać mam nadzieje że
    > wybaczycie.
    > A więc AmEx czy też jakiś bank co tymi kartami dysponuje

    Ma to istotne znaczenie, kto Twojej firmie to oferuje, ponieważ AmEx Polska
    Sp. z o.o. oferuje bezpośrednio do firm oraz tylko i wyłącznie korporacyjne
    karty typu charge. Natomiast jest też kilka banków które wydają karty z logo
    AmEx do rachunków. Podejrzewam, że zaatakował Cię bezpośrednio AmEx z ofertą
    kart służbowych wydawanych dla pracowników na wydatki prywatne, które
    działają samodzielnie bądź razem z kartami na wydatki służbowe.

    zaproponował
    > mojej firmie iż wszyscy pracownicy którzy będą zainteresowani mogą
    > uzyskać taką kartę. Wiadomo obostrzenia 2800 zł brutto itd.
    > Oczywiście jest dopisek że dla pracowników nie osiągających 2800zł
    > brutto pewnie zastosują się jakieś przepisy które podciągną ich do tej
    > stawki i takową kartę kredytową otrzymają?

    Jeśli chodzi faktycznie o służbowe karty charge: nie ma wymagań co do
    zarobków.

    > Pisze również iż kwota dostępna to 2100zł i że trzeba w ciągu 45 dni
    > zwrócić ewentualne zadłużenie itd standard.

    Limity na takie karty ustala się w z firmą. Moga być różne, w zależności od
    potrzeb danego stanowiska pracy. Muszą być zawsze spłacone do 14 dni po
    cyklu rozliczeniowym, czyli max kredytowanie 45 dni.

    > Dodatkowo jest dopisek że nie pobiera się opłaty za 1 rok użytkowania i
    > za dalsze również :)

    Jest to jak najbardziej możliwe!

    > Więcej nie napisali a ewentualne info nr.tel
    > Dlatego chciałem zapytać zanim zaczę wydzwaniać co o tym sądzicie i
    > teraz w którym miejscu zaczyna się płacenie.

    Jeżeli karty pracują i są płacone o czasie to się nie zaczyna.

    > Bo pewnie musi być jakieś ubezpieczenie i wiadomo ile wydam tyle zwróce
    > plus?

    3 ubezpieczenia działają w służbowych kartach AmEx jako standard. W kartach
    AmEx nie ma dodatkowych opłat za nic.

    no właśnie jak to wygląda tak samo jak w CitiBanku? Bo tam też
    > miało być bez opłat potem się okazało że oczywiście bez ale zawsze przy
    > transakcji 6 zł ubezpieczenia no i po roku 85zł aby ciągnąć to dalej.

    Tak jak napisałem, przy AmEx-ie bez obaw. AmEx zarabia na czym innym, niż
    opłaty i prowizje posiadaczy. Szczególnie przy kartach służbowych taka
    oferta jaką otrzymałeś jest jak najbardziej możliwa.

    > Dlatego nie wiem czy pchać się w taki interes żeby później się wściekać .
    > Macie może jakieś doświadczenia?

    Doświadczenia mamy bardzo dobre, zresztą podobnie napisał kiedyś wczesniej
    Wilczek.