  • Data: 2003-11-27 11:23:52
    Temat: Re: Karta AmEx co o tym sądzicie?
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wilczek" <w...@k...pl> napisał:
    > Rozumiem, ze chodzi Ci o to, ze mniejsza niz np. dla Visy?

    Owszem. Amex absolutnie nie nadaje sie na karte glowna,
    co zreszta sam zauwazyles. Zaden z polskich sklepow
    internetowych, z ktorych korzystam, go nie chce, a w
    realu tez nierewelacyjnie. Duze sieci typu Geant czy BP
    przewaznie go przyjmuja ale nawet w lepiej 'ukartowionych'
    niz Polska krajach mozna sie paskudnie naciac. Ja np mialem
    spore problemy by placic Amexem w Niemczech i Austrii w
    okolicy jez.Bodenskiego..

    Natomiast ewidentny plus tej karty to mozliwosc zwrocenia
    sie do biur turyst. Amexa z roznymi glupotami, nie mowiac
    o znizce na wynajem samochodu. :)

    > Heh, wiesz... Amex to oczywiscie pewnego rodzaju fanaberia :-))))

    O! Wlasnie! Taki byl zgrubsza podtekst moich utyskiwan! :)

    Pzdr,
    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de