  • Data: 2003-11-24 17:15:51
    Temat: Re: Karta AmEx co o tym sądzicie?
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jest to jak najbardziej możliwe!

    Tak... To musi być duża firma. Albo też bardzo firmie AmEx Polska zależy, by
    ludzie Jasia posługiwali się tymi kartami.
    Normalna stawka wynosi bowiem 260 PLN rocznie za każdą kartę.

    > Jeżeli karty pracują i są płacone o czasie to się nie zaczyna.

    > 3 ubezpieczenia działają w służbowych kartach AmEx jako standard. W kartach
    > AmEx nie ma dodatkowych opłat za nic.

    Za nic poza transakcjami bezgotówkowymi w kraju - 1% :-(
    (oczywiście - za transakcje gotówkowe też się płaci - 4%)

    > no właśnie jak to wygląda tak samo jak w CitiBanku? Bo tam też
    >
    > Tak jak napisałem, przy AmEx-ie bez obaw. AmEx zarabia na czym innym, niż
    > opłaty i prowizje posiadaczy. Szczególnie przy kartach służbowych taka
    > oferta jaką otrzymałeś jest jak najbardziej możliwa.

    AmEx jako taki jest pozytywny, a ludzie z American Express Polska dość
    kompetentni (nie dotyczy to niestety AmExów z Millennium - karta jest OK, ale
    wiedza pracowników banku o niej - zerowa). Szkoda tylko, że ich karta
    korporacyjna nie nadaje się dla spółek cywilnych i jawnych - one nie prowadzą
    pełnej księgowości (a jednym z warunków podpisania umowy o karty pomiędzy
    firmą a American Express Polska jest przedstawienie bilansu i rachunku wyników
    za ostatni rok)...

    m23m
    (posiadacz AmEx z Millennium i nie-posiadacz AmExa korporacyjnego)