    From: "wkg" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta Kredytowa!!!
    Date: Sun, 27 Oct 2002 17:34:57 +0100
    <g...@4...com> <apgtbj$f70$1@news.onet.pl>
    <apgvgh$sl7$1@news2.tpi.pl>
    <01c27dcb$cf585160$640ea8c0@shawn.blokersi.com>
    <aph1p6$217$1@news.tpi.pl>
    <01c27dd1$27b363e0$640ea8c0@shawn.blokersi.com>
    <aph2se$8co$1@news.tpi.pl>
    <01c27dd5$8c39cee0$640ea8c0@shawn.blokersi.com>

    >4."Zreszta mam taki zwyczaj, ze zwykle po zakupach internetowych zastrzegam
    >karte i prosze o nastepna " - no tym tekstem to mnie dobiles, a ja myslalem
    >ze jestem oszczedny i przezorny; Rozumiem, ze Citi zna twoj adres na pamiec
    >skoro wysyla ci karte kilka /kilkanascie/ razy w miesiacu.

    Nie, kilka razy w roku. Oczywiscie, ze nie zna na pamiec, maja go w systemie
    a weryfikuja podczas rozmowy, w ktorej zastrzegam karte.

    >5. "probuja mi wcisnac dodatkowa - oczywiscie bezplatnie" - jakim cudem
    >bezplatnie skoro w taryfikatorze jest oplata???

    Widzisz, sa tez promocje.

    >6. Na oslode, i to jest jedyny plus karta wyglada ladnie wizualnie.

    Eeeee, mam ladniejsze. Znacznie

    Ale wydaje mi sie, ze trollujesz. Zadajesz pytanie, odpowiadam Ci,
    domniemujac, ze chcesz sie czegos nauczyc. Zamiast sluchac filozofujesz bez
    sensu, jakies ironie, nie wiem po co ....
    Nie rozumiesz ( albo udajesz ) co sie pisze, wojujesz z wiatrakami. Nie
    chcesz rady - OK, wez jakies tanie badziewie.

    dla mnie EOT
    wkg