  • Data: 2020-04-28 16:32:56
    Temat: Re: Karta debetowa uszkodzona?
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > A właśnie, spróbuj w tym różowym T nie zastrzegać, a kazać wydać duplikat (chyba
    >że nowa karta po zastrzeżeniu darmowa, a duplikat płatny) - może nie da to wiele
    >poza możliwością płacenia w necie przez czas oczekiwania na przesyłkę oraz
    >pozostanie przy starym numerze - ale zawsze to coś.

    Jeszcze uzupełnienie. Sprawdziłem, czy ta karta działa w internecie i nie ma
    problemu. Tzn. doładowałem z użyciem tej karty Revoluta. Czyli wychodzi raczej na to,
    że karta się jakoś uszkodziła. Jeszcze sprawdzę w bankomacie (dziś rano nie działała
    w bankomacie), jeśli nadal nie będzie działać, to chyba pozostaje wymiana na nową.