eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta debetowa uszkodzona?Re: Karta debetowa uszkodzona?
  • X-Received: by 2002:aca:c78d:: with SMTP id x135mr3190416oif.91.1588084637347; Tue,
    28 Apr 2020 07:37:17 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:aca:c78d:: with SMTP id x135mr3190416oif.91.1588084637347; Tue,
    28 Apr 2020 07:37:17 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder5.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!tr2.eu1.usenete
    xpress.com!feeder.usenetexpress.com!tr3.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca
    1.giganews.com!nntp.giganews.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.g
    oogle.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 28 Apr 2020 07:37:17 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5ea83dea$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=37.47.2.32;
    posting-account=yMXJowoAAAA6Gr4lE_utzwNpIMDOXWed
    NNTP-Posting-Host: 37.47.2.32
    References: <8...@g...com>
    <2...@g...com>
    <4...@g...com>
    <5ea83dea$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Karta debetowa uszkodzona?
    From: d...@g...com
    Injection-Date: Tue, 28 Apr 2020 14:37:17 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 14
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:650930
    [ ukryj nagłówki ]


    > A to moze wlasnie to - terminal sie wieszal, a bank mysli, ze nie
    > podales dobrego pinu.
    >
    >

    Pani z obsługi Tesco (było to przy kasie automatycznej) musiała wyłączyć zasilanie
    terminala, żeby go zrestartować. Raczej podejrzewam, że z kartą fizycznie się coś
    popsuło, bo przed chwilą sprawdziłem czy działa doładowanie Revoluta i nie było z tym
    problemu. Nie spieszy mi się z wymianą tej karty, bo mam inne karty do dyspozycji
    więc zaczekam jeszcze 2-3 dni, jak nie zacznie działać w terminalach/bankomatach to
    wymienię na nową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1