  • Data: 2011-11-22 08:47:05
    Temat: Re: Karta do zakupów w USD
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Nov 2011 13:59:56 +0100, Jarek Andrzejewski

    >Co prawda są limity ($200 na transakcję, $1000 na saldo i $3500 na
    >zasilenia), ale do małych zakupów się może nadać.
    >Zasilanie gotówkowe - bez opłat.
    >Zamówiłem.

    Jest ciąg dalszy: karta przyszła w zwykłej kopercie ze stemplami
    BZWBK, która z łatwością dała się rozkleić i ponownie skleić, a
    wewnątrz była druga koperta (zielona, z BZWBK), całkowicie otwarta (w
    ogóle nie sklejona). Koperta z PIN jest nienaruszona.
    Karta mogła być wyjęta z przesyłki i wszystkie dane z niej skopiowane.
    Przyznam, że w tej sytuacji obawiam się o swoje pieniądze, którymi
    miałbym ja zasilić.
    Napisałem wczoraj do banku (na adres jakim posługują się w Allegro),
    ale na razie nie ma odpowiedzi.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski