  • Data: 2008-09-18 05:48:49
    Temat: Re: Karta kredytowa Polbanku
    Od: Maverick <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kinga pisze:

    > No mam limit-500 zł.Od razu mi taki przydzielili.
    >
    > Kinga

    Ale koledze chodzilo o limit zwolnienia z oplaty rocznej (24 tranzakcje
    lub 1200 pln - chyba bo to zalezy od rodzaju karty) a nie o limit karty.

    PS 500 pln limit karty? LOL
    PS2 A ty tak dalas sobie wcisnac karte nawet nie wiedzac do czego sie
    zobowiazujesz? Why??
    PS3 To moze jak tak podpisujesz wszystko w ciemno to i dla mnie cos
    podpiszesz?