  • Data: 2006-07-13 06:39:55
    Temat: Re: Karta kredytowa dla studenta.
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stefan" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1xtubp5tkt21k.19vcun6uoqkgo.dlg@40tude.net...

    > No wlasnie chciałem oszczędzic sobie problemow (kosztow) z ekartami...
    > Takie wynalazki jak VE z DB też testowałem, jednak z niej zrezygnowałem bo
    > nie działała na wszystkich stronach..

    Jest dosc prawdopodobne, ze na tych stronach nie dziala zadna karta wydana w
    Polsce, wiec lepiej najpierw zrob eksperyment z siakas wypukla a potem sie o
    nia staraj...
    To sie zdarza zwlaszcza w amerykanskich sklepach internetowych
    Czesto jest to zastrzezenie umieszczone na stronie sklepu (np. ze nie
    wysylaja poza USA) ale kto by tam czytal...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---