    From: "RO" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kredytowa gdzie?
    Date: 17 Mar 2004 11:30:42 +0100

    > Pawel <m...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    > 1. Rozwiazanie najprostsze: popros o wydanie debetowej Visy Classic PekaoSA
    > (40zl). Jesli jestes stalym klientem chyba nie bede zadac zadnych papierow
    > ani nawet zabezpieczenia.
    > 2. Rozwiazanie bardziej skomplikowane - zaloz KK w jednym z bankow (ale tu
    > wymagane sa zaswiadczenia i procedura kredytowa). Atrakcyjne karty to Visa
    > Nova Raiffaisen (25zl) czy Visa Classic BZWBK (57zl)

    a ja nie chce karty kredytowej. Ale chce miec mozliwosc placenia sklepom
    zagranicznym i nie placic za kazdym razem 70zl prowizji bankowi za przelew.
    Podobno jak sie placi kartą Visa to oprocz kosztów przewalutowywania (po kursie
    danego banku) dochodzi jeszcze kilku procentowa prowizja od tranzakcji..
    Co to ma byc za interes ???