eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta kredytowa - nie mila niespodzianka.Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!wroclaw.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.pozna
    n.pl!news-fra1.dfn.de!newsfeed.ision.net!ision!irazu.switch.ch!switch.ch!ecngs!
    feeder.ecngs.de!38.119.100.83.MISMATCH!news-out1.nntp.be!propagator4-cogent.new
    sfeed.com!propagator2-sterling!news-in.nuthinbutnews.com!nsnmrro1-lo.nuria.tele
    fonica-data.net!nsnmrro2-lo.nuria.telefonica-data.net!not-for-mail
    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Date: Thu, 19 Feb 2004 13:17:18 +0100
    Organization: -
    Lines: 14
    Message-ID: <b...@4...com>
    References: <c0vd86$1r3$1@diplo.bci.pl> <c0vfgb$laa$1@inews.gazeta.pl>
    <c0vgkb$3ga$1@diplo.bci.pl> <c0vm7c$q3u$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <c0vmp2$o11$1@inews.gazeta.pl> <c100ff$52e$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <c102tm$crg$1@news.polbox.pl> <c125ea$gi3$1@achot.icm.edu.pl>
    <c125ia$do$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 98.red-81-36-116.pooles.rima-tde.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nsnmrro2-gest.nuria.telefonica-data.net 1077193037 24438 81.36.116.98 (19
    Feb 2004 12:17:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...nuria.telefonica-data.net
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Feb 2004 12:17:17 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:286451
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 19 Feb 2004 12:09:56 +0100, "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

    >
    >Użytkownik "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> napisał w wiadomości
    >news:c125ea$gi3$1@achot.icm.edu.pl...
    >
    >> Jeśli jest okazja, żeby sprawdzić wiarygodność banku, to dlaczego
    >> z niej nie skorzystać? Ja chcę wiedzieć, czy mój bank jest potencjalnym
    >> źródłem moich kłopotów...
    >>
    >A bank zweryfikowal czy jego klient moze byc zrodlem klopotow. No i jednak
    >klient ktoremu bank zaufal wysylajac mu karte jest zrodlem problemow.

    Klient nie jest instytucja zaufania publicznego, a bank jest.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1