-
Data: 2004-02-19 13:57:53
Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
Od: "valet" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> Zrezygnowałem z karty bo można nią płacić w Internecie. Dowiedziałem się o
> tym w oddziale i od razu ją zwróciłem.
Nie piszesz jasno jaka to karta, ale skoro kredytowa, płaska i można nią
płacić w internecie to jedyna w ofercie tego banku która spełnia takie
kryterium to:
KK BPH - INTERIA.PL (w wersji VE)
IMHO - Bank BPH wydał niezłego potworka ;)
Choć gwoli ścisłości trzeba dodać, że nie byli prekursorami w tej materii
:). AFAIK wszystkie plastiki VE przed personalizacją zawierają już tekst:
"electronic use only". Zatem tworząc produkt umożliwiający transakcje bez
fizycznego użycia karty i "ubierając" go w plastik który temu przeczy -
banki same są odpowiedzialne za rozdwojenie jaźni u swoich mniej
zorientowanych klientów :).
Podejrzewam, że to z oszczędności ;)
Tak więc opisany tu przypadek miał prawo sie zdarzyć; najprawdopodobniej
karta ta jest traktowana przez systemy autoryzacyjne jako embosowana, a że
transakcja mieściła się w ramach floor limit'u to ... poszła :) Przy wyższej
kwocie była prośba o autoryzację i wtedy wyszło szydło z worka .. karta
nieaktywna. Ale to tylko moja teoria.
Co do możliwości wysłania karty przez bank bez jej wcześniejszego zamówienia
przez klienta - to jestem skłonny w to uwierzyć. Nie dalej jak pół roku temu
Bank Pekao S.A. zorganizował podobną akcję; po prostu wysłał do 100 000
swoich klientów, którzy mieli prawidłowo obsługiwany kredyt odnawialny w
wysokosci do 3000 PLN - KK VE Regata.
Przesyłka zawierała jakieś pismo przewodnie zachęcajace do zamiany
dotychczasowej 'Pożyczki w Eurokoncie' na limit w ramach w/w KK, dwa egz.
umowy o KK oraz (nieaktywny) plastik. AFAIR była to przesyłka polecona, tak
więc bank miał potwierdzenie odbioru. Jeśli klient był zainteresowany mógł
podpisać umowę i wysłać w załączonej kopercie do macierzystego
oddziału/pofatygować się osobiście. W przypadku braku zainteresowania bank
prosił o odesłanie plastiku. Chyba trochę lepiej to zorganizowali niż BPH.
Pozdrawiam
Piotrek
> zaczeli rozumieć że to się _stało_ że tak się da!, potem telefony do
centrum
> autoryzacji i tam też nie wierzyli...
Następne wpisy z tego wątku
- 19.02.04 14:38 KK
- 19.02.04 14:39 KK
- 19.02.04 14:41 KK
- 19.02.04 14:44 KK
- 19.02.04 15:22 valet
- 20.02.04 00:44 Marek Madej
- 20.02.04 06:08 MK
- 20.02.04 09:56 Tomasz Waszczynski
- 20.02.04 12:28 Jacek Osiecki
- 20.02.04 13:52 Jacek Marek
- 20.02.04 14:07 JaKi
- 21.02.04 04:13 k...@p...onet.pl
- 21.02.04 04:17 Karciarz
- 20.02.04 14:25 Jacek Marek
- 23.02.04 08:34 KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
Najnowsze wątki
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...