  • Data: 2004-02-19 15:22:29
    Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Od: "valet" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po rozmowie w banku okazalo sie, ze
    > rzeczywiscie mieli blad w systemie, i powysylali plaskie karty
    > wstepnie aktywowane. Nie popelnili tego bledu z wypuklymi.

    Sprawdzałeś ? Cus mnie się zdawa, że gdybyś chciał się tak 'pobawic' jak
    Jacek - efekt mógłby być podobny :)
    BTW przysłali Ci ją listem zwykłym czy poleconym ?

    > Takie info dostalem bezposrednio w banku BPH.

    Cuś bredzą ;)
    Gdyby karta rzeczywiście była 'wstępnie aktywowana' to można by było nią
    płacić do woli, niezaleznie od floor limitów i Jackowi nie zdarzyła by się
    ta druga sytuacja (zakupy na wiekszą kwote i info o nieaktywnej karcie).
    Rzecz w tym, że karta VE INTERIA.PL wbrew temu w jaki plastik jest
    'ubrana' - nie jest kartą funkcjonującą wyłącznie w środowisku
    elektronicznym (można nią dokonywać transakcji bez fizycznego użycia karty -
    co zresztą bank wymyślił sobie jako podstawową użyteczność tej karty). Coś
    mi się zdaje, że do końca nie przewidzieli konsekwencji swoich działań.

    Pozdrawiam
    Piotrek