    From: i...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty kredytowe - na czym zarabiaja banki?
    Date: 13 Nov 2004 15:14:23 +0100

    > Tak to sobie mozemy gdybac...
    > A jaka czesc elektronow jest uzywana WYLACZNIE do wyciagania pieniedzy z
    > (bezplatnego) bankomatu?
    > Przeca to czysta strata dla banku. ;-)

    Zgadza się, ale powoli klienci zaczynają korzystać z kart do płacenia.
    Cóż, kiedyś sam korzystałem w pierwszej kolejności z kredytowych
    (odroczony termin płatności), ale ostatnio zmieniła się moja sytuacja
    materialna (niestety na gorsze) i bardziej wolę debetowe
    bo mam wydatki pod "większą" kontrolą.

    > Ale statystyka mowiaca o 70% klientow nie splacajacych KK w terminie nie
    > jest "rozna" tylko jednoznaczna.
    > To klienci sa rozni, ale "masa klientow" jest stala ;-)

    Mówiono mi kiedyś o tym. Zresztą dlatego je banki obecnie promują :)

    > wliczone w koszty niesciagalnych kredytow jak zwykle przy dzialalnosci
    > bankowej

    Wszystko jest wliczane w koszty ale nikt nie chce aby były one wysokie.

    Pozdrawiam
    Bartek I.