eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKasjer pomylił się i dzwoni do klienta...Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
  • Data: 2013-11-18 16:01:08
    Temat: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Krzysiek" 5...@g...co
    m

    : jestem ciekawy takiego procesu. przeciez klient moze byc nieswiadomy
    : ze saldo jest jakies podejrzanie zawysokie. moze nawet nie sprawdzac
    : salda. zaplacil karta, autoryzacja przeszla. kasa wydana, towar zakupiony.
    : a tu bank mowi ze kasy nie bylo. co dalej? mozna dla utrudnienia zalozyc
    : ze to byla transakcja na wysoka kwote i nie mozna jej latwo odkrecic.
    : (hm..klient wyplacil w bankomacie i stracil na kasynie?) wyplacal moze
    : pijany i nie wiedzial co robi, ze wyciagnal wiecej niz chcial stracic
    : w tym kasynie.

    Wypłacił i został obrabowany?... ;)

    Mając słabą pamięć, na każdej karcie napisał jej PIN -- portfel
    z kartami utracił, jadąc publicznym środkiem lokomocji...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1