  • Data: 2009-05-29 07:18:03
    Temat: Re: Katolickie spojrzenie na ekonomie i kryzys
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sys29 wrote:

    > Uważam jednak, że LB niczego nie wymyślił. Był po prostu wykonawcą
    > poleceń "filantropa". Ten sam plan obowiązywał np. dla Czech i Węgier.
    > Ciekaw jestem ( bo tego nie wiem ) czy np. rząd Węgier też dawał
    > gwarancję stałego kursu dolara na półtora roku ?!
    >
    > pozdr.
    > sys29
    >
    > PS OK , niech będzie 20.12.2012 :-)

    Wymyślił, nie wymyślił. Nie o to w tej rozmowie chodzi. Chodzi o to, że
    Michałkiewicz podał dane, że głupi partyjny agent Balcerowicz stworzył
    mechanizm poprzez który okradziono Polskę z 17 mld $$, a on był na procencie
    najpewniej. Problem w tym, że nie podał skąd się wzięły takie pieniądze
    wtedy w Polsce, Jak wyglądał przepływ kapitału przy tym procederze i jak to
    pogodzić z rosnącymi rezerwami dewizowymi. Dla mnie jeżeli poważny
    publicysta, osoba publiczna, posiada dogłębne dane na temat takiego wałka i
    nie idzie z tym do prokuratury wygląda podejrzanie. Ja to odbieram jako
    zwykłe pierdzielenie po pijaku na imieninach u cioci.